Založ si blog

Onemel som od úžasu. .. ..

Na dvore máme starú ručnú pumpu na vodu ktorú už roky nepoužívame. Minule som sa rozhodol že ju opravím nech tam len tak zbytočne nehrdzavie. Zaujatý prácou som si ani nevšimol že ma spoza plota ako obvykle špehuje susedka . Je to taká staršia pani ktorá presne vie kto čo varí, prečo kto išiel k lekárovi a to čo bude hlásiť verejný rozhlas ona už vždy vie minimálne pol hodiny vopred. / to len na vysvetlenie /.

So záujmom sa ma opýtala „ čo opravuješ, máš strach že nebude vody “ ja že strach nemám, ale funkčná pumpa môže prísť niekedy vhod“. Ona na to „ ja sa nebojím my máme jednu studňu narazenú v pivnici, jednu vpredu na dvore, ďalšiu pri sliepkach, potom ešte na záhrade pri plote a ešte jednu pri fóliovníku / no a samozrejme že majú i obecný vodovod ako všetci ostatný /. Onemel som od úžasu a nevedel som čo jej mám odpovedať.

Neviem čo by sa dalo na také niečo odpovedať, ale taký sme….. / poniektorý/ a je to veľmi smutné.

 

 

Výsmech, alebo nepochopenie reality. . . . .

03.02.2013

Ľudia – nezúfajte… Naozaj nezúfajte nikto ani tí hromadne prepustený. V nemenovanom našom časopise pre ženy som si prečítal univerzálny návod ako na to. Autorka článku tvrdí že ľudia bez práce vlastne na prepustení získajú a otvárajú sa im nové neobmedzené možnosti zárobku lepšieho ako mali predtým. Bol som dojatý nad týmto tvrdením a otvorili sa mi [...]

Ilúzia alebo skutočnosť. .. .

11.11.2012

Píšeme blogy, hunreme, šomreme, sme nespokojný a všetci máme to svoje správne riešenie, ktoré by z nášho štátika má urobiť super štátisko. Nemám vo zvyku sledovať všelijaké reality shov na TV Markíza. Občas sa predsa ale pozriem čo to tam vystrája špeciálne vybraná reprezentačná vzorka našej zdravej slovenskej populácie. Pripadá mi to naozaj ako pravdivé [...]

Miera hodnoty práce

06.10.2012

Miera hodnoty práce Terajšia doba je charakteristická pre mňa nepochopiteľnými paradoxamy. To čo je biele niekto označí za zelené a všetci tomu okamžite uveria a svorne to nazývajú zeleným, a to len preto, aby sa zapáčili tomu „niekomu“ . Pojem „zákon“ už dávno stratil podstatu svojho významu. Čo tam po tom, treba si to uľahčiť, urobiť sa dobrým, múdrym [...]

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Mimovládne organizácie píšu do Bruselu, chcú nezávislú a slobodnú RTVS

24.04.2024 13:02

Otvorený list, pod ktorý sa podpísalo viac ako 68-tisíc občanov Slovenska, smeruje poslancom europarlamentu i eurokomisii.

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18, aktualizované: 13:17

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 20307x
Priemerná čítanosť článkov: 2031x

Autor blogu

Kategórie