Založ si blog

Samoľúbosť alebo neobmedzená moc. ..

Včera poobede som bol na nákup v hypermarkete v našom okresnom meste. To čo som tam uvidel ma priam šokovalo. Zamestnanci hypermaketu mali na hlavách akési šašovské čiapky so zvončekmi. Nevedel som čo sa deje či to zmenili na cirkus alebo im k predpísanej uniforme pribudol nový doplnok. Vyzeralo to smiešne. Opýtal som sa teda jednej zamestnankyne pri pokladni keď som platil, pretože okrem obvyklého pípania pokladne pracovníčka ešte pri každom pohybe hlavy zvonila / myslím tie zvončeky na tom klobúku/. Odpovedala mi že im to všetkým povinne nariadila „pani“ riaditeľka vraj na znak toho že naši hokejisti vyhrali a že to budú nosiť až dovtedy kým naši budú hrať. Pokladám to za znižovanie ľudskej dôstojnosti a zaujímalo by ma skade tie čiapky riaditeľka zobrala. Kúpila ich za vlastné alebo len tak z regála a po majstrovstvách sa vyhodia a odpíšu ako poškodený tovar.

Kde to spejeme – myslím že ku komédii Hračka v hlavnej úlohe s Pierom Richardsom. Keď im nariadi poskakovať a havkať ako v Ceste do Ameriky tak to budú musieť robiť tiež. Takáto „osoba“ je na pozícii riaditeľky hypermarketu, čo je vlastne zač, aký vzťah má vlastne k svojim zamestnancom, za čo ich pokladá ?

Teraz už len budem čakať na Mikuláša lebo budú asi všetci ako Mikulášovia rozdávať darčeky, alebo možno niekedy i hore bez.

Veľmi ma to pobúrilo kam siaha samoľúbosť človeka ktorý sa ocitne na vedúcej pozícii. Myslím že si nezaslúži tam zotrvať a škoda že jej nemôže niekto nariadiť aby v práci nosila masku trebárs nejakého zvieratka ktoré by vystihovalo jej skutočné „Ja“

Chápem- naši vyhrali, tiež som kedysi pracoval na vedúcej pozícii / teraz som už na dôchodku/ a tiež bolo čo oslavovať ale toto …… už nemá hraníc.

 

Výsmech, alebo nepochopenie reality. . . . .

03.02.2013

Ľudia – nezúfajte… Naozaj nezúfajte nikto ani tí hromadne prepustený. V nemenovanom našom časopise pre ženy som si prečítal univerzálny návod ako na to. Autorka článku tvrdí že ľudia bez práce vlastne na prepustení získajú a otvárajú sa im nové neobmedzené možnosti zárobku lepšieho ako mali predtým. Bol som dojatý nad týmto tvrdením a otvorili sa mi [...]

Ilúzia alebo skutočnosť. .. .

11.11.2012

Píšeme blogy, hunreme, šomreme, sme nespokojný a všetci máme to svoje správne riešenie, ktoré by z nášho štátika má urobiť super štátisko. Nemám vo zvyku sledovať všelijaké reality shov na TV Markíza. Občas sa predsa ale pozriem čo to tam vystrája špeciálne vybraná reprezentačná vzorka našej zdravej slovenskej populácie. Pripadá mi to naozaj ako pravdivé [...]

Miera hodnoty práce

06.10.2012

Miera hodnoty práce Terajšia doba je charakteristická pre mňa nepochopiteľnými paradoxamy. To čo je biele niekto označí za zelené a všetci tomu okamžite uveria a svorne to nazývajú zeleným, a to len preto, aby sa zapáčili tomu „niekomu“ . Pojem „zákon“ už dávno stratil podstatu svojho významu. Čo tam po tom, treba si to uľahčiť, urobiť sa dobrým, múdrym [...]

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 20299x
Priemerná čítanosť článkov: 2030x

Autor blogu

Kategórie