Založ si blog

Pes alebo prasa ?

V médiach sa občas objaví senzačná správa : ten a ten zabil a zjedol psa.

Trocha som sa zamyslel. Je to naozaj správa ktorá budí v ľuďoch senzačné pohoršenie ale bo iba skoro zbytočný článok ? Mám rád psov ( nejem ich). Mám stredného bradáča a je mojim najlepším spoločníkom, i napriek tomu že som mu urobil dve búdy, pretože do tej prvej nechcel chodiť tak som myslel že sa mu nepáči tak som mu urobil luxusnejšiu, ale ani tá mu nevyhovuje. V noci leží pred dverami na rohožke a v zime mu tam dávam na noc starý matrac. Nie je na reťazi, patrí mu celý dvor ktorý spoľahlivo stráži a v noci asi pokladá za svoju povinnosť strážiť dvere. Je to jednoducho člen našej domácnosti, nedovolí nikomu cudziemu aby sa ho vôbec dotkol. Je zvyknutý na granule zmiešané s konzervou takže ani nič iné nezožerie, dokonca ani žiaden zostatok s nášho jedla. Zbytočne by mu niekto hádzal nejaký špekáčik alebo niečo podobné. Je to pán pes so svojím charakterom a zásadami.

Nerád mám chvíle keď vidím na ulici psíka ktorý sa stratil a nevie trafiť domov – trápi sa. Nemám rád chvíle keď vidím túlavých a  vyhodených psov.

Sú však i ľudia čo ako svojho miláčika chovajú králika, alebo dokonca prasa.

Bravčové maso konzumujeme normálne a králičie tiež, vôbec nám to nie je čudné. Mne zas nie je čudné keď niekto konzumuje psie maso, môže to byť preto že to považuje za lahôdku alebo jednoducho od hladu. Nepropagujem konzumáciu psov ale…. aký rozdiel je medzi prasaťom, králikom, sliepkou, jahniatkom, psom, koňom atd… sú to zvieratá a mi sme si zvykli ich konzumovať ako potravu. Zatiaľ som ešte nikde nečítal že by bol pes povýšený za nejaké nadzviera. Konská saláma sa bežne predáva v obchodoch a priznám sa čas od času si ju kúpim – nie je zlá. Horšie je keď niekto toho psa ukradne a zje, ale môže ukradnúť i sliepku alebo prasa.

Psie útulky sú plné zdravých psíkov ktorých nikto nechce a nakoniec ich utratia a spália v kafilérke. Keby som mal rád psie maso tak by som si veru takého čo ho chcú utratiť vyžobral alebo za pár drobných kúpil, hlavne keby som bol hladný.

Tak čo je tou senzáciou krádež psa alebo konzumácia ? Keby som vedel že niekde injekciou zabíjajú nepotrebné a nechcené zdravé jahniatka alebo prasiatka tak si tam idem jedno vypýtať každý deň.

Čo vy na to ?

 

Výsmech, alebo nepochopenie reality. . . . .

03.02.2013

Ľudia – nezúfajte… Naozaj nezúfajte nikto ani tí hromadne prepustený. V nemenovanom našom časopise pre ženy som si prečítal univerzálny návod ako na to. Autorka článku tvrdí že ľudia bez práce vlastne na prepustení získajú a otvárajú sa im nové neobmedzené možnosti zárobku lepšieho ako mali predtým. Bol som dojatý nad týmto tvrdením a otvorili sa mi [...]

Ilúzia alebo skutočnosť. .. .

11.11.2012

Píšeme blogy, hunreme, šomreme, sme nespokojný a všetci máme to svoje správne riešenie, ktoré by z nášho štátika má urobiť super štátisko. Nemám vo zvyku sledovať všelijaké reality shov na TV Markíza. Občas sa predsa ale pozriem čo to tam vystrája špeciálne vybraná reprezentačná vzorka našej zdravej slovenskej populácie. Pripadá mi to naozaj ako pravdivé [...]

Miera hodnoty práce

06.10.2012

Miera hodnoty práce Terajšia doba je charakteristická pre mňa nepochopiteľnými paradoxamy. To čo je biele niekto označí za zelené a všetci tomu okamžite uveria a svorne to nazývajú zeleným, a to len preto, aby sa zapáčili tomu „niekomu“ . Pojem „zákon“ už dávno stratil podstatu svojho významu. Čo tam po tom, treba si to uľahčiť, urobiť sa dobrým, múdrym [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 20316x
Priemerná čítanosť článkov: 2032x

Autor blogu

Kategórie